eso1149uk — Організаційний реліз

Виберіть мову:

Принц Бельгії Філіп очолив відвідини установ ESO в Чилі делегацією ділових кіл

8 грудня 2011 р.

Спадкоємець престолу Бельгії відвідав обсерваторію Паранал (ESO) в супроводі бізнес-делегації для огляду майбутніх можливостей участі європейської промисловості в рамках проекту Європейського Надзвичайно Великого Телескопа.

Його Королівська Високість Принц Філіп, герцог Брабанта та Спадковий Принц Бельгії, почавши в понеділок 5 грудня 2011 року свій візит до місць розташування об’єктів ESO у Чилі, приймав участь у Дні Промисловості в офісі ESO "Вітакура" (Сантьяго, Чилі). Події підкреслили багато можливостей, котрі будуть досяжні для європейських компаній завдяки проекту E-ELT - майбутнього телескопа ESO із головним дзеркалом 40 метрового класу, котрий буде "найбільшим в світі оком в небо".

"E-ELT надасть неоціненні можливості для компаній і організацій країн-членів ESO, як і в якості найбільшого у своєму роді телескопа, що буде потужним стимулом для подальших досліджень", заявив професор Массімо Тареньї, представник Європейської Південної Обсерваторії в Чилі.

Будучи однією із країн-засновників ESO, Бельгія вже зробила багато великих внесків в організацію. Наприклад, чотири Допоміжних Телескопи в обсерваторії Паранал були побудовані бельгійською компанією AMOS (Льєж). Два важливих контракти, пов'язаних із фазою розробки E-ELT, вже були надані бельгійським компаніям.

Бельгійське астрономічне співтовариство також широко використовує наукові об'єкти ESO. Зовсім недавно бельгійський телескоп TRAPPIST в обсерваторії Ла Сілла ESO був використаний, щоб зробити важливе відкриття, пов'язане із карликовою планетою Еріда (eso1142).

У середу 7 грудня делегація вилетіла із Сантьяго до пустелі Атакама - в одне з найбільш сухих місць на Землі, де розташована обсерваторія Паранал (ESO). Для Його Королівської Високості, професором Массімо Тареньї та доктором і Майклом Стерціком було проведено екскурсію, в котрій йшлося про призначення та використання телескопів. Згодом було відкриття куполу після заходу Сонця і делегацію провели в один із пунктів керування телескопами, щоб показати поточну наукову роботу в обсерваторії.

Принца Філіпа супроводжував Міністр Марко - Віце-президент і Міністр економіки, малого та середнього бізнесу, зовнішньої торгівлі та нових технологій для уряду Валлонії, Державний Міністр Жос Шабер, Дірк Ван Eкхо - посол Бельгії в Чилі, а також велика бізнес-делегація, у складі якої були представники AMOS, SEPTENTRIO, ВСВ, XENIC та Університету Льєжа.

Patrick Geeraert