Виберіть мову:

ann13005-uk — Сповіщення

День промисловості ESO у Польщі

22 січня 2013 р.

22 січня 2013 в Астрономічному Центрі Міколая Коперніка у Варшаві (Польща) було проведено День промисловості ESO. На зустрічі представникам польських компаній та установ розповіли інформацію про ESO та про потенційні можливості, оскільки Польща повинна в якийсь момент вступити в цю організацію, брати участь у виробничій діяльності обсерваторії.

"Ми дуже раді цій можливості повідомити підприємства Польщі про поточні об'єкти ESO та про наші великі плани на майбутнє",- сказав на відкритті засідання Тім де Зеу, Генеральний Директор ESO. "Оскільки програма E-ELT була повністю схвалена Радою ESO, то для країн-учасниць ESO в найближчому майбутньому з’явиться багато цікавих можливостей, як для вчених, так і для промисловості".

Сучасні астрономічні телескопи та їх приймачі складаються з багатьох елементів, які повинні бути розроблені інженерами та вченими і виготовлені науково-технологічними компаніями та інститутами. Обсерваторіям потрібні розвинена інфраструктура та робоче обладнання. Все це може надати можливості для співпраці польським підприємствам та інститутам, заявки на контракти та розвиток необхідних інноваційних технологій.

ESO було представлено Генеральним Директором, керівниками відділів, що відповідають за управління та технології, а також керівником проекту E-ELT, який розповів про плани щодо Європейського Надзвичайно Великого Телескопа (E-ELT), котрий має загальний бюджет більш ніж один мільярд євро.

Алістер МакФерсон, керівник проекту E-ELT, підсумував: "Проект E-ELT буде величезним викликом. Будівництво планується почати в кінці цього року, а триватиме воно більше десяти років. Буде потрібна участь багатьох передових галузей промисловості в країнах-учасницях ESO".

"Зацікавленість підприємців Польщі висока",- пояснив професор Марек Сарна, директор Астрономічного Центру Міколая Коперніка, що є науковим підрозділом Польської Академії Наук. "На протязі Дня промисловості ми побачили зацікавленість із боку представників компаній із різних галузей промисловості, зокрема високотехнологічних та політехнічних. Також були представники інститутів і державних установ".

День промисловості був організований Польським Астрономічним Товариством (PTA) та Астрономічним Центром Міколая Коперніка Польської Академії Наук (CAMK PAN) разом із ESO.

Rowena L Sirey