Виберіть мову:

ann12070-uk — Сповіщення

Фільм "Європа до зірок" вийшов у світ

4 жовтня 2012 р.

Довгоочікуваний документальний фільм "Європа до зірок" тепер доступний для вільних завантажень та купівлі. Фільм відзначає перші 50 років ESO у вивченні південного неба.

А почалося все у 1962 році із підписання Конвенції ESO - кульмінації мрій провідних астрономів п'яти європейських країн: Бельгії, Франції, Німеччині, Нідерландах та Швеції. П'ятдесят років по тому, ці первісні мрії стали реальністю завдяки прихильності місії ESO.

"Європа до зірок" зображує історію втілення цього епічного задуму - історія про космічнe цікавість, сміливість та завзятість. Історія відкриття Всесвіту глибоких таємниць і прихованих секретів, історія проектування, будівництва та експлуатації найпотужніших наземних телескопів на планеті.

Документальний фільм складається із восьми частин [1], кожна з яких спрямована на найважливіші аспекти історії Європейської Південної Обсерваторії. Від народження ESO, до пояснення того, як телескопи будуються та використовуються, "Європа до зірок" дає унікальну точку зору про те, як астрономія розвивалася разом із нашим розумінням Всесвіту.

"Європа до зірок" представлена ​​Dr J (д-р Джо Ліске), ведучим серії ESOcast. Фільм триває 63 хвилин і включає в себе субтитри на 20 мовах.

"Європа до зірок" доступний у вигляді файлів для скачування в різних форматах, та на Blu-ray та DVD в пластикових або картонних коробках. Вся ця продукція доступна гуртом за собівартістю, із різними знижками в залежності від замовленої кількості. Покупці мають право перепродажу за своїми цінами. Із переліком основної пропозиції можна ознайомитися тут.

[1] "Європа до зірок" був також випущений, як епізоди у серії популярних ESOcast.

Tel:  +49-89-3200-6761